Optymalizacja Serwisu Pod Pozycjonowanie

Pod względem efektywności kampania SEO SEM należy do najlepszych sposobów promowania się. Wynika to z istoty i natury wyszukiwarki. Pokazuje ona tylko te strony, które tematycznie pasują do wpisanego przez internautę zapytania. W tym właśnie wyraża się skuteczność tej formy reklamy: link pojawi się tylko tym osobom, które są potencjalnie zainteresowane daną tematyką. Umiejętnie przeprowadzona kampania SEO SEM przyczynia się również do optymalizacji budżetów reklamowych. W pozycjonowaniu i linkach sponsorowanych płaci się bowiem tylko za ustalone wcześniej rezultaty, a nie za sam fakt podjęcia działań, jak ma to miejsce np. w przypadku bilbordów czy spotów telewizyjnych. Przyjmijmy, że firmie zależy na dużej widoczności w wyszukiwarce. Zleca więc pozycjonowanie albo kampanię w Google AdWords agencji e-marketingowej. Za jej usługi zapłaci dopiero wtedy, gdy witryna przedsiębiorstwa pojawi na pierwszej stronie wyników wyszukiwania albo ktoś kliknie w płatny link odsyłający do firmowego serwisu (za sam fakt wyświetlenia odnośnika w sekcji Google AdWords zleceniodawca nie płaci).